Замовлення
Для оформлення замовлення Ви можете:
1. Звернутись в наш офіс за адресою: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану (Червоноармійська), 186-В (позаду готеля “Турист”)
2. Написати листа на нашу електрону адресу avkstend@ukr.net, в якому вказати:
– прізвище та ім’я замовника;
– адресу та назву навчального закладу;
– контактний мобільний телефон;
– адресу відділення Нової Пошти;
– коди та назви стендів, які Ви бажаєте замовити.
3. Звернутись за наступними телефонами: +38 (097) 92 47 706, +38 (050) 15 43 204, +38 (063) 56 88 125
Доставка замовлення – «Новою поштою». Оплачує доставку клієнт.
Оплата: при отриманні замовлення, передоплатою на карточку ПриватБанку, можливо по перерахунку.
УПАКОВКА:
- при замовленні на суму від 1000 грн – упаковка безкоштовна;
- при замовленні на суму до 1000 грн – вартість упаковки залежить від площі найбільшого стенду (від 30 грн. до 50 грн.);
- вартість доставки стендів оплачує клієнт, згідно з тарифами перевізника (в середньому від 40 до 100 грн.)
Якщо Вам потрібні документи (накладні), то скажіть про це нашим менеджерам при оформленні замовлення. Вони будуть вкладені Вам у посилку.
Компанія «АВКстенд» не несе відповідальності
за змістовне наповнення стендів та іншої продукції
та її відповідність вимогам навчальних програм.
Прохання: перед підтвердженням замовлення перевірити зміст обраних Вами стендів.